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Friday, September 21, 2018

ASHOORAH ME KHARCH ME WUS'AT KI RIWAYAT PAR SHUBE KA JAWAB


*ASHOORAH ME KHARCH ME  WUS'AT KI RIWAYAT PAR SHUBE KA JAWAB*

⭕ AAJ KA SAWAL NO.1490⭕

Ashoorah ke din apne ahlo ayaal par dastarkhvan kushadah karna chahiye yeh riwayat muatabar hai? 

Kyun ke ek taraf to achchha khilane ki targeeb hai aur dusri taraf sahih riwayat se us din rozah rakhna saabit hai to rozah me achchha khaana kaise khilayenge? 


🔵JAWAB🔵

حامدا و مصلیا و مسلما

Is riwayat ke alfaz yeh hain. 
من وسع. یوم عاشورہ فی نفقتہ علی عیالہ وسع اللہ سائر سنتہ"
Jis me aashoorah ke din apne ayaal (bivi bachcho par kharch me wus'at (kuchh ziyadah kharch) kiya Allah poore saal us par wus'at karega) 
Is riwayat me kahin bhi dastarkhvan ka ya khaana khilane ka khaas zikr nahin hai,  balke nafqa ya'ani mutlaq kharch ka zikr hai nafqa me Bivi bachchon ko naqad paise dena, khaane, pine, kapde, dawai wagairah zaruri tamaam chizen dakhil hain, aur iftari ke liye jitni bhi cheez kharidenge uska kharch to din hi me ho jayega aur aashoorah magrib baad hi shurua ho jaata hai to raat ko ya sahri me achchha khaana bhi khilaya jaye to bhi rozah ke saath koi takrav na raha, 

Lihaza jab rozah rakhne aur wus'at karne me tatbeeq (jod) mumkin hai isliye takrav ko daleel banakar riwayat ko mavzua (manghadat) kehna sahih nahin hai.

📘Alaamah abdeen shami farmate hai Hafiz ibne hajar aur allamah siyooti Rahmatullahi alayhima ne is riwayat saabit aur sahih qarar diya hai.

Hazrat jabir Radiyallahu anhu ne, sufyan ibne auyayna ne 50 saal, ibne habeeb ahad maliki ne wagairah buzrogon ka is din kharch karne se poore saal ki wus'at ka saalo saal tajrabah kiya hai.

📘Allama saawi maliki ne apne hashye sharhus sageer
me charon mazhab ke imamon ka is dn ahlo ayaal par kharch karne ko mustahab hon naqal kiya hai. 

و الله اعلم بالصواب

*ISLAMI TAREEKH* : MUHARRAMUL HARAAM1440 HIJRI

✍🏻MUFTI IMRAN ISMAIL MEMON HANAFI CHISTI.

🕌 USTAAD E DAARUL ULOOM RAMPURA SURAT, GUJARAT, INDIA.


 *आशूरह में खर्च में  वुसअ'ट की रिवायात पर शुबाह का जवाब*

⭕आज का सवाल नंबर १४९०⭕

आशूरह के दिन अपने अहलो अयाल पर दस्तरख़्वान कुशादह  करना चाहिए यह रिवायात मोअतबर है ? 

कयूं के एक तरफ तो अच्छा खिलाने की तरग़ीब है, और दूसरी तरफ सहीह रिवायात से उस दिन रोज़ह रखना साबित है, तो रोज़ह में अच्छा खाना कैसे खिलायेंगे ? 

🔵जवाब🔵

حامدا و مصلیا و مسلما

इस रिवायात के अलफ़ाज़ यह है। 
من وسع یوم عاشورہ فی نفقتہ علی عیالہ وسع اللہ سائر سنتہ"
जीस में आशूरह के दिन अपने अयाल (बीवी बच्चो पर खर्च में वुसअ'ट (कुछ ज़ियादह खर्च) किया अल्लाह पूरे साल उस पर वुसअ'ट करेगा) 

ईस रिवायत में कहीं भी दस्तरख़्वान का या खाना खिलाने का ख़ास ज़िक्र नहीं है,  बल्के नफ़्क़ा याने मुतलक़ खर्च का ज़िक्र है, नफ़्क़ा में बिवी बच्चों को नकद पैसे देना, खाना, पीना, कपडे, दवाई वगैरह ज़रूरी तमाम चीज़ें दाखील है, और इफ्तारी के लिए जितनी भी चीज़ ख़रीदेंगे उसका खर्च तो दिन ही में हो जायेगा और आशूरह मग़रिब बाद ही शुरु हो जाता है, तो रात को या सहरी में अच्छा खाना भी खिलाया जाये तो भी रोज़ह के साथ कोई तकराव न रहा।

लिहाज़ा जब रोज़ह रखने और वुसअ'ट करने में ततबीक़ (जोड़) मुमकिन है इसलिए तकराव को दलील बनाकर रिवायात को मवजुअ (मनघडत) केहना सहीह नहीं है।

अल्लामा अब्दीन शामी फरमाते है, हाफिज़ इब्ने हज़र और अल्लाम्ह सुयूती रहमतुल्लाही अलैहिमा ने इस रिवायत को साबित और सहीह क़रार दिया है। 

हज़रत जाबीर रदियल्लाहु अन्हु और सुफ़यान इब्ने ऑयेना ने ५० साल, इब्ने हबीब अहद मलिकी ने, वगैरह बुज़ूरगों का इस दिन खर्च करने से पूरे साल की वुसअ'ट का सालो साल तजरबाह किया है।

📘अल्लामा सावी मालिकी ने अपने हाशिए शरहुस सगीर
मे चारों मज़हब के ईमामों का इस दिन अहलो अयाल पर खर्च करने को मुस्तहब होना नक़ल किया है। 

و الله اعلم بالصواب

🗓 *इस्लामी तारिख* : १० मुहर्रमुल हराम १४४० हिजरी 

✍🏻मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.

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