TELEGRAM CHANNEL

TELEGRAM CHANNEL
TELEGRAM CHANNEL

Youtube Channel Subscribe Plz

Most Popular Videos

Download Books

Quran-Roman||

Quran Roman English||

TafsirIbnKathir||

Quran-Urdu||

Yaseen Sharif Roman English||

Yaseen With Meaning||

Quran-Hindi||

Quran-English||

Sahih Bukhari||

Yaseen Telugu||

QuranRomanEnglish||

Daily Namaz Suras & Duas

Quran Audio

Subah Ke Azkar||

Thursday, May 31, 2018

Fidya Ke Masaail


*🎀مسائل صوم🎀*

*★قسط 14★*

*🌹[[فدیہ کے مسائل]]*

*📝مسئلہ 1]* اگر کسی شخص کی کچھ نمازیں اور روزے قضا ہو گئے اور ان کو قضا کرنے کی مرتے وقت تک نوبت نہ آئی تو اس کو مرتے وقت ان قضا نمازوں اور روزوں کا فدیہ دینے کی وصیت کرنا واجب ہے، اس کی وصیت نہ کرنے پر گنہگار ہوگا-

*📝مسئلہ 2]* قضا نمازوں اور روزوں وغیرہ کے فدیہ کی وصیت میت کے ترکے کے ایک تہائی مال میں جاری ہوگی، خواہ وصیت زیادہ کی ہو-

*📝مسئلہ 3]* ہر نماز کا فدیہ صدقۂ فطر کی مقدار یعنی نصف صاع ( پونے دو سیر) گیہوں یا ایک صاع جو یا دونوں میں سے ایک کی قیمت دی جائے، ہر وتر نماز اور ہر روزے کے لئے بھی اس قدر فدیہ دیا جائے-

*📝مسئلہ 4]* اگر میت نے کوئی ترکہ نہ چھوڑا یا اس نے کچھ وصیت نہیں کی تو اس کے وارث پر کوئی چیز واجب نہیں ہے لیکن اگر وارث اپنی طرف سے اپنے مال میں سے تقسیم کے بعد یا اپنے حصہ میں سے احسان کے طور پر ادا کرنا چاہے تو جائز ہے اور اگر وصیت کی لیکن اس کا تہائی حصہ قضا نمازوں اور روزوں کے فدیہ کے لئے کافی نہیں ہے تو جس قدر ادا ہو سکتا ہے اس قدر ایک تہائی میں سے دیا جائے اور باقی کے لئے وارث بطور احسان ادا کردے-

*📝مسئلہ 5]* بہت سے یا کل نمازوں اور روزوں کا فدیہ ایک ہی فقیر کو دے دینا جائز ہے لیکن قسم و ظہار وغیرہ کے روزوں کا فدیہ ایک فقیر کو ایک دن میں ایک سے زیادہ کا دینا جائز نہیں ہے

*📝مسئلہ 6]* مرض الموت میں کسی شخص کو اپنی نمازوں کا فدیہ دینا جائز نہیں کیونکہ جب تک اشارہ سے نماز پڑھ سکتا ہے نماز پڑھنی چاہئے اور جب اس سے بھی عاجز ہو جائے تو اس زمانے کی نماز معاف ہے- پس اگر اس کے ذمے قضائیں رہ گئیں تو اس کے لئے وصیت ہی کرنی چاہئے لیکن بہت بڑھاپا آجانے اور روزہ رکھنے سے عاجز ہوجانے کے زمانے کے روزوں کا فدیہ اپنی زندگی میں ادا کرنا جائز ہے، اس کے علاوہ اور کسی کو روزوں کا فدیہ اپنی زندگی میں ادا کرنا جائز نہیں-

*📝مسئلہ 7]* بعض ناواقف لوگ نمازوں اور روزوں کے فدیے میں سب کے بدلہ میں ایک قرآن مجید دے دیتے ہیں یا کسی فقیر کو وہ نقد یا غلہ زبانی دے کر اپنے ذمے قرض کر لیتے ہیں اور اس قرض کے بدلے میں ایک قرآن مجید فقیر کو دے دیتے ہیں، یہ محض بےاصل بات ہے، اس طرح کل فدیہ ادا نہیں ہو گا بلکہ بازار کے حصاب سے جس قیمت ( ہدیہ) کا قرآن مجید اس نے دیا ہے اسی قدر ادا ہوگا اور بھی بہت سے غلط طریقے رائج ہیں، ان سب سے بچنا چاہئے-

*📝مسئلہ 8]* نماز و روزہ بدنی عبادت ہے اس میں نیابت جاری نہیں ہوتی یعنی کسی دوسرے کے ادا کرنے سے اس کی ذمہ سے وہ فرض ادا نہیں ہو سکتا خواہ وصیت بھی کی ہو بخلاف حج کے کہ یہ بدنی و مالی دونوں طرح کی عبادت ہے، اس لئے اس میں ایسے عجز کے وقت نیابت درست ہے جو موت تک دائمی ہو، زکوة محض مالی عبادت ہے اس میں حالت عجز میں نیابت صحیح ہے ورنہ نہیں-

*✍حضرت مفتی حذیفہ صاحب پالنپوری🎓*
------------------------------------------------------------

*🎀Masaail-e-Saum🎀*

*★Qist 14★*

*🌹[[Fidya Ke Masaail]]*

*📝Masla 1]* Agar kisi shakhs ki kuch namaazen aur roze qaza ho gaye aur unko qaza karne ki marte waqt tak naubat na aayi to usko marte waqt un qaza namaazon aur rozon ka fidya dene ki wasiyat karna waajib hai, uski wasiyat na karne par gunahgaar hoga.      

*📝Masla 2]* Qaza namaazon aur rozon waghaira ke fidye ki wasiyat mayyat ke tarke ke ek tihaayi (1/3) maal main jaari hogi khwaah wasiyat zyaada ki ho.            

*📝Masla 3]* Har namaaz ka fidya sadqa-e-fitr ki miqdaar ya'ani nisf saa' (paune do ser) gehun ya ek saa' jau, ya dono main se ek ki qeemat di jaaye. Har Witr namaz aur har roze ke liye bhi iss qadar fidya diya jaaye. 

*📝Masla 4]* Agar mayyat ne koi tarka na choda ya usne kuch wasiyat nahi ki to uske waaris par koi cheez waajib nahi hai. Lekin agar waaris apni taraf se apne maal men se taqseem ke ba'ad, ya apne hisse main se ehsaan ke taur par adaa karna chaahe to jaaiz hai, aur agar wasiyat ki lekin uska tihaayi hissa qaza namaazon aur rozon ke fidya ke liye kafi nahi hai, to jiss qadar adaa ho sakta hai uss qadar ek tihaayi main se diya jaaye aur baaqi ke liye waris bataur-e-aehsaan adaa kare.        

*📝Masla 6]* Bohot se ya kul namaazon aur rozon ka fidya ek hi faqeer ko de dena jaaiz hai lekin qasam-o-zihaar waghaira ke rozon ka fidya ek faqeer ko ek din main ek se zyaada ka dena jaaiz nahi hai.

 *📝Masla 6]* Maraz-ul-maut men kisi shakhs ko apni namaazon ka fidya dena jaaiz nahi kyunke jab tak ishaare se namaaz padh sakta hai namaaz padhni chaahiye aur jab usse bhi aajiz ho jaaye to uss zamaane ki namaaz mu'aaf hai. Pas agar iske zimme qazaaen rah gayeen to uske liye wasiyat hi karni chaahiye lekin bahot budhaapa aajane aur roza rakhne se aajiz ho jane ke zamane ke rozon ka fidya apni zindagi main adaa karna jaaiz hai. Iske alaawa aur kisi ko rozon ka fidiya apni zindagi mai ada karna jaaiz nahi. 

*📝Masla 7]* Ba'az naa waaqif log namaazon aur rozon ke fidye main sab ke badle men ek Qura'an-e-Majeed de dete hain ya kisi faqeer ko woh naqad ya ghalla zubaani de kar apne zimme qarz kar lete hain aur uss qarz ke badle main ek Qura'an-e-Majeed faqeer ko de dete hain, ye mahez be asal baat hai, is tarah kul fidya ada nahi hoga balke bazaar ke hisab se jiss qimat (hadiya) ka Qura'an-e-Majeed usne diya hai usi qadar adaa hoga. Aur bhi bahot se galat tareeqe raaij hain, un sab se bachna chaahiye. 

*📝Masla 8]* Namaaz roza badani ibaadat hai, iss main niyaabat jaari nahi hoti, ya'ani kisi dusre ke adaa karne se uske zimme se wo farz ada nahi ho sakta khwah wasiyat bhi ki ho, bakhilaf hajj ke, ke ye badani-o-maali dono tarah ki ibaadat hai is liye is main aise ijz ke waqt niyaabat durust hai jo maut tak daaemi ho. Zakaat mahez maali ibaadat hai is main halat-e-ijz main niyaabat sahi hai warna nahi.

*✍Hazrat Mufti Huzaifa Sahab Palanpuri (db)🎓*
------------------------------------------------------------

*🎀Issues Pertaining To Fasts🎀*

*★Part 14★*

*🌹[[Issues Pertaining To Fidya (Compensation)]]*

*📝Issue 1]* If a person missed some prayers or fasts and was unable to make up for them until death, then it is mandatory on him to make a bequest for offering the compensation for his missed prayers and fasts at the time of his death. Otherwise, he'll be sinful. 

*📝Issue 2]* The compensation will be offered only from the one-third part of the inheritance, even though the amount of compensation in the testament exceeds the one-third part of inheritance. 

*📝Issue 3]* The compensation for each prayer will be equivalent to the amount of sadqa-e-fitr i.e. half saa' (1.75 kilograms) wheat or 1 saa' (3.5 kgs) barley, or the monetary value of any one of them. Offer the same amount as fidya for each Witr prayer and each fast as well.

*📝Issue 4]* If the deceased didn't leave any inheritance or he didn't make any testament, then there will be no obligation on the heirs, but if the heir wishes to offer compensation from his wealth after the distribution of the inheritance has been carried out, or from his part of share as a favor, then it is permissible. And if the deceased had given testament of offering compensation, but the one-third part of the inheritance wasn't sufficient for offering the compensation of his missed prayers and fasts, then the fidya should be offered from the one-third part as much as possible, and the remaining portion should be offered by the heir as an act of generosity. 

*📝Issue 5]* It is permissible to give the compensation, for most or all the prayers and fasts, to a single needy person. But it is not permissible to offer the compensation for the fasts of oath or zihaar to a single needy person in one day of more than one day's prayer and fast. 

*📝Issue 6]* It is not permissible for any person to offer compensation on his deathbed because till the time he is able to offer prayers through gesture, he should offer it using gestures and if he is unable to offer prayers through gesturing too, then the prayers of that time are forgiven. Hence, if there are some missed prayers in his account, then he should just make a bequest for it, although during one's old age or due one's condition of being incapable to fast, it is permissible to offer the compensation of the fasts missed in one's life itself. Apart from this, it is not permissible for anyone else to offer the compensation of the fasts in their life itself.

*📝Issue 7]* Some ignorant people give away a Qur'an as a compensation for the fasts and prayers, or just verbally state that they will give money or grains to a needy person and take this as a debt upon themselves, and then in exchange of this debt they give away a Qur'an to the needy. This is merely baseless. This way the entire compensation will not be offered, but the compensation will be offered only to the extent of the market price of the Qur'an. And many other wrong practices are prevalent which one should refrain from. 

*📝Issue 8]* Prayer and fast are physical acts of worship, so niyaabat will not be permissible in such acts, i.e. performing  these acts of worship by someone else on behalf of this person will not discharge this person of his obligatory duty even if this person makes a will for it. Hajj is contradictory to this since it is physical as well as a monetary form of worship, hence niyaabat is permissible in this case when there is a disability that lasts for a lifetime. And Zakat is solely a monetary form of worship, hence niyaabat is permissible in case of one's incapability, otherwise not.

*✍Hazrat Mufti Huzaifa Sahab Palanpuri (db)🎓*

FIQHI MASAIL
Official channel for masail
By Mufti Huzaifa Palanpuri db
https://t.me/MasailByMuftiHuzaifaPalanpuri

No comments:

Post a Comment

Please do not enter any spam link in the comment box.