*🎀Masaail-e-Saum🎀*
*★Qist 9★*
*🍂[[Duaa-e-Iftaar Ki Tahqeeq]]*
*♦Sawaal :* Kya ye dua [اللھم انی لک صمت و بک آمنت و علیک توکلت و علی رزقک افطرت] hadees-e-mubaaraka se saabit he? Nez duaa-e-iftaar kab padhi jaaye?? Iftaar shuru karte waqt pehle padhni chaahiye ya darmiyaan men ya iftaar ke ba'ad??
*🅰Jawaab :* Roza iftaar karne ki dua mukhtalif alfaaz ke saath kutub-e-hadees men bayaan huwi he, jin men se ek Hazrat Muaaz Bin Zuhra Razi Allahu Anhu se marwi he ke Huzoor Nabi-e-Akram Sallallahu Alaihi Wasallam roza iftaar karte waqt ye dua padhte :
*🌸[[اَللَّهُمَّ لَکَ صُمْتُ وَعَلَی رِزْقِکَ اَفْطَرْتُ]]*
_[[Allahumma Laka Sumtu Wa 'Alaa Rizqika Aftartu]]_
*Tarjama :* Aye Allah! Mene tere liye roza rakha aur tere hi diye huwe rizq par iftaar ki.
Ba'az kutub-e-hadees men ye dua mukhtalif alfaaz ke saath aayi he, jaese [و علیک توکلت] ya'ani (Aur mene tere upar bharosa kiya) ya [فتقبل منی، انک انت السمیع العلیم] ya'ani (Pas tu (mera roza) qubool farma le, beshak tu khoob sunne waala jaanne waala he); Lekin Mulla Ali Qaari iss hadees ki sharah karte huwe Mirqaat-Ul-Mafaateeh men likhte hen ke agarcha iftaari ki dua men [و بک آمنت] ke alfaaz ki koi asal nahi, magar ye alfaaz durust hen aur duaaiya kalimaat men izaafa karna jaaiz he. (Jis tarah ba'az log hajj ke mauqe par talbiya men izaafa kar lete hen.)
Lihaaza iss bahes ki raushni men ham iftaar ke waqt darj zel murawwaja dua padh sakte hen :
*🌸[[اَللَّهُمَّ اِنِّی لَکَ صُمْتُ وَبِکَ اٰمَنْتُ وَعَلَيْکَ تَوَکَلَّتُ وَعَلَی رِزْقِکَ اَفْطَرْتُ]]*
_[[Allahumma Inni Laka Sumtu Wa Bika Aamantu Wa Alaika Tawakkaltu Wa 'Alaa Rizqika Aftartu]]_
*Tarjama :* Aye Allah! Beshak mene tere liye roza rakha aur tujh par imaan laaya aur tujh hi par bharosa kiya aur tere hi ataa kiye huwe rizq se mene iftaar ki.
*🅰Jawaab :* Huzoor-e-Akram Sallallahu Alaihi Wasallam se iftaar ke waqt padhi jaane waali teen duaaen ahaadees ki kitaabon men waarid hen :
*🌸1- [[اَللَّهُمَّ لَکَ صُمْتُ وَعَلَی رِزْقِکَ اَفْطَرْتُ]]*
_[[Allahumma Laka Sumtu Wa 'Alaa Rizqika Aftartu]]_
*🌸2- [[ذَهَبَ الظَّمَأُ، وَابْتَلَّتِ الْعُرُوقُ، وَثَبَتَ الْأَجْرُ إِنْ شَاءَ اللَّهُ]]*
_[[Zahab-az-Zama'u, Wabtallat-il-Urooqu, Wa Sabat-al-Ajru In Shaa Allah]]_
*🌸3- [[أَفْطَرَ عِنْدَكُمُ الصَّائِمُونَ، وَأَكَلَ طَعَامَكُمُ الْأَبْرَارُ، وَصَلَّتْ عَلَيْكُمُ الْمَلَائِكَةُ]]*
_[[Aftara Indakum-Us-Saimoona, Wa Akala Ta'aamakum-Ul-Abraaru, Wa Sallat Alaikum-Ul-Malaaikah]]_
Saail ne pehli dua ke mutalliq daryaaft kiya he, to ma'aloom ho ke ye dua ki 5 riwaayaten kutub-e-ahaadees men waarid hen :
*📌1- Hazrat Mu'aaz Bin Zuhra Taaba'ee Ki Mursal Riwaayat :*
[عن معاذ بن زُهْرة، أنه بلغه أن النبيَّ -صلَّى الله عليه وسلم-كان إذا أفطر،قال: "اللَهُمَّ لك صُمْتُ،وعلى رِزْقِكَ أفْطَرْتُ"] [ابوداود 2358]
Kutub-e-Sitta-e-Hadeesiya men ye dua sirf Abu Dawood Shareef men bariwaayat Mu'aaz Bin Zuhra ke waarid he. Hadees ki sanad agarcha mursal he, lekin Daar-e-Qutni ne "Sunan" 3/156 men aur Haafiz Ibne Hajar ne "At-Talkhees-Ul-Habeer" 2/202 men sanad ki tahseen ki he.
Aur iss riwaayat men raawi ke mash'hoor alfaaz isi tarah hen [کان اذا افطر] Albatta ba'az kutub-e-hadees men [اذا صام ثم افطر] ke alfaaz se marwi he. Jaese Muhammad Bin Fuzail ki Kitaab-Ud-Dua 66 aur Ibne Mubaarak ki Kitaab-Uz-Zuhd 1411 men iss tarah he :
[كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا صَامَ ثُمَّ أَفْطَرَ قَالَ: «اللَّهُمَّ لَكَ صُمْتُ، وَعَلَى رِزْقِكَ أَفْطَرْتُ»]
Dua ke bhi mazkoora baala alfaaz hi zyaada mash'hoor-o-ma'aroof hen, lekin Ibn-us-Sunni ne [Amal-Ul-Yaum Wal-Laylah 479] men qadre ikhtelaaf ke saath zikr kiye hen :
[عَنْ مُعَاذِ بْنِ زُهْرَةَ، قَالَ: كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا أَفْطَرَ قَالَ: «الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي أَعَانَنِي فَصُمْتُ، وَرَزَقَنِي فَأَفْطَرْتُ]
*📌2- Hazrat Anas Razi Allahu Anhu Ki Riwaayat :*
[عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ إِذَا أَفْطَرَ قَالَ: «بِسْمِ اللَّهِ، اللَّهُمَّ لَكَ صُمْتُ، وَعَلَى رِزْقِكَ أَفْطَرْتُ، تَقَبَّلْ مِنِّي إِنَّكَ أَنْتَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ»] [الدعاء للطبرانی 918]
Ibn-Ush-Shajari ne [Al-Imaali 1213] men shuru men ba'az alfaaz ki zyaadati ke saath ye riwaayat iss tarah zikr ki he :
[عَنْ أَنَسٍ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ وَسَلَّمَ: " إِذَا قُرِّبَ إِلَى أَحَدِكُمْ طَعَامٌ وَهُوَ صَائِمٌ فَلْيَقُلْ: بِاسْمِ اللَّهِ، وَالْحَمْدُ لِلَّهِ، اللَّهُمَّ لَكَ صُمْتُ وَعَلَى رِزْقِكَ أَفْطَرْتُ، سُبْحَانَكَ وَبِحَمْدِكَ، تَقَبَّلْهُ مِنِّي إِنَّكَ أَنْتَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ "]
Magar ye riwaayat za'eef he. Sanad men Dawood Bin Zabarqaan matrook-ur-riwaayat raawi he. [At-Talkhees-Ul-Habeer 2/445]
*📌3- Hazrat Ibne Abbas Razi Allahu Anhu Ki Riwaayat :*
[عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ: كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا أَفْطَرَ قَالَ : «اللَّهُمَّ لَكَ صُمْنَا وَعَلَى رِزْقِكَ أَفْطَرْنَا فَتَقَبَّلْ مِنَّا إِنَّكَ أَنْتَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ»] [سنن الدارقطنی 2280 ،ابن السني 481]
[عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ: كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: إِذَا أَفْطَرَ قَالَ : «لَكَ صُمْتُ، وَعَلَى رِزْقِكَ أَفْطَرْتُ فَتَقَبَّلْ مِنِّي إِنَّكَ أَنْتَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ»] [المعجم الکبیر للطبرانی 12720]
Ibne Abbas ki riwaayat bhi shadeed-uz-zo'f he. Sanad men Abdul Malik Bin Haroon Bin 'Antarah par ulamaa-e-hadees ne sakht jarah ki he, jhoot bolne ki tohmat bhi lagaayi he.
*📌4- Hazrat Abu Huraira Razi Allahu Anhu Ki Riwaayat :*
[عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ: كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا صَامَ ثُمَّ أَفْطَرَ، قَالَ: «اللَّهُمَّ لَكَ صُمْتُ، وَعَلَى رِزْقِكَ أَفْطَرْتُ»۔] [مصنف ابن ابی شیبہ 9744]
Iss riwaayat men (Musannaf Ibne Abi Shayba) ke ba'az nuskhon men raawi ke naam men tahreef waaqe' huwi he. (Abu Zuhra) ke badle (Abu Huraira) hogaya he. Saheeh (Abu Zuhra) he aur ye Mu'aaz Bin Zuhra Taaba'ee ki kunniyat he. Imaam Muhammad Bin Fuzail Bin Zabi ki Kitaab-Ud-Dua 66 men bhi (Abu Zuhra) he jinke waaste se Ibne Abi Shayba ne riwaayat ki he. Ibne Mubaarak ki Az-Zuhd ki riwaayat se bhi taaeed hoti he.
Tahreef waaqe hone ki wajah se Ibn-Ul-Malqan ne Al-Badar-Ul-Muneer men kaha :
[وَذكره صَاحب «الْمُهَذّب» من حَدِيث أبي هُرَيْرَة، ثمَّ بيض لَهُ الْمُنْذِرِيّ، واستغربه النَّوَوِيّ وَقَالَ: إِنَّه لَيْسَ بِمَعْرُوف]
*📌5- Hazrat Ali Razi Allahu Anhu Ki Riwaayat :*
[يَا عَلِيُّ إِذَا كُنْتَ صَائِمًا فِي شَهْرِ رَمَضَانَ فَقُلْ بَعْدَ إِفْطَارِكَ: اللَّهُمَّ لَكَ صُمْتُ وَعَلَيْكَ تَوَكَّلْتُ، وَعَلَى رِزْقِكَ أَفْطَرْتُ] [مسند الحارث بن ابی اسامہ 469]
Ye riwaayat bhi kaafi za'eef he. Sanad men inqetaa' he. Ek raawi As-Sirri Bin Khalid majhool he aur Hammaad Bin Amr Naseebi matrook-ur-riwaayat he. Abdur-Raheem Bin Waaqid men bhi kalaam he. [Takhreej-Ul-Mataalib-Il-Aaliya 6/141]
*✒Ta'leeq-o-Tauzeeh :*
*Alfaaz-e-Riwaayat :* Mazkoora baala riwaayaat men iss dua ke padhne ke waqt ki ta'yeen saraahatan mazkoor nahi he ke iftaar se qabl padhi jaaye, ya iftaar shuru karne ke ba'ad dauraan-e-iftaar, ya iftaar se faarigh hone par, teeno aehtemaal hen ya'ani (qabliyat, ba'diyat, asnaaiyat) Albatta riwaayaat ke ba'az alfaaz se in teeno ma'ani men se koi ek ma'ana mutarashsheh hota he. Chunaancha :
*1-* Asnaaiyat (dauraan-e-iftaar) ya'ani iftaar shuru karne ke ba'ad padhne par, Mu'aaz Bin Zuhra ki riwaayat [اذا صام ثم افطر] dalaalat karti he, isliye ke [ثم افطر] se iftaari shuru honi ma'aloom hoti he.
*2-* Jabke Hazrat Anas ki riwaayat [اذا قرب الی احدکم طعام و ھو صائم فلیقل] men qabliyat ki dalaalat aqwa he.
*3-* Reh gayi Hazrat Ali ki riwaayat, to usmen ba'diyat ki tasreeh waarid he. [فقل بعد افطارک] Lekin ba'diyat se (iftaar se faarigh hone) ka matlab lena zaroori nahi he, balke iftaar ka adnaa hissa tanaawul karne se ba'diyat ka ma'ana mutahaqqaq hojaata he, goya ke ye ma'ana bhi pehle ma'ana ki taraf laut'ta he.
*✒Shuroohaat-e-Hadees :* Shurraah-e-hadees ke yahaan umooman dua ke waqt ki ta'ayeen mazkoor nahi he; Albatta ba'az hanafi shurraah-e-hadees ne ba'diyat ki tasreeh ki he. Jaese :
*1-* Zabdaani Hanafi ne [Al-Mafaateeh Fee Sharh-Il-Masaabeeh 3/23] men likha he :
[ورُوي: أن النبيَّ - صلى الله عليه وسلم - كانَ إذَا أَفْطَرَ قال: "اللهمَّ لكَ صُمْتُ، وعَلَى رِزْقِكَ أَفْطَرْتُ". قوله: "اللهم لك صمتُ، وعلى رزقك أفطرتُ"؛ يعني: لم يكن صومي رياءً، بل خالصًا لك؛ لأن الرازقَ أنتَ، فإذا أكلتُ رزقَك - ولا رازقَ غيرُك - فلا ينبغي العبادةُ لغيرك، وهذا الدعاء يُقرَأ أيضًا بعد الإفطار]
*2-* Ibn-Ul-Malik Hanafi ne [Sharh-Ul-Masaabeeh 2/518] men kaha :
["وعن ابن عباس أنه قال: إن النبي - عليه الصلاة والسلام - كان إذا أفطر قال: اللهم لك صمتُ"؛ يعني: لم يكن صومي رياء، بل كان خالصاً. "وعلى رزقك أفطرت"؛ لأنك الرزاق،يُقرَأ هذا الدعاءُ بعد الإفطار]
*3-* وتابعہ الملا علی القاری فی [مرقاة المفاتيح 4/ 1387] مؤیدا مقررا ۔
*4-* Hazrat Maulana Manzoor No'maani Sahab ne [Ma'arif-Ul-Hadees 4/368] par iftaar ki mazkoora dua aur [ذھب الظمأ] dono ko pesh karne ke ba'ad likha he ke : Mandarja baala dono duaaon ke alfaaz se ma'aloom hota he ke Aap Sallallahu Alaihi Wasallam iftaar ke ba'ad ye kalimaat kehte the.
*📚Kutub-e-Fiqah :* Fiqh-e-Hanafi ki kitaabon men iss dua ke padhne ka waqt (عند الإفطار) ya'ani iftaar ke waqt [Tabyeen-Ul-Haqaaiq 1/342] ya (حین الإفطار) ya'ani iftaar ke dauraan [Majma'-Ul-Anhur 1/248] likha he. Isi tarah dusre mazaahib-e-fiqhiya ki kitaabon men mutlaqan (عند الإفطار) mazkoor he.
Lekin Shawaafe' ki kitaabon men bil-khusoos (عقب الإفطار) ya'ani iftaar ke fauran ba'ad ki tasreeh he. Chand ibaaraten mulaahiza farmaaen :
*1-* [وَأَنْ "يقول عقب" هُوَ أَوْلَى مِنْ قَوْلِهِ "عِنْدَ فِطْرِهِ" : اللَّهُمَّ لَك صُمْت وَعَلَى رِزْقِك أَفْطَرْت] [فتح الوهاب بشرح منهج الطلاب (1/ 142)]
*2-* [ويسن أن يقول عقب الفطر: اللهم لك صمت وعلى رزقك أفطرت،ويزيد من أفطر بالماء : ذهب الظمأ وابتلت العروق وثبت الأجر إن شاء الله تعالی۔] [فتح المعين بشرح قرة العين بمهمات الدين (ص: 274)]
*3-* [(وَأَنْ يَقُولَ عِنْدَ) أَيْ عَقِبَ (فِطْرِهِ : «اللَّهُمَّ لَك صُمْت وَعَلَى رِزْقِك أَفْطَرْت» ) لِلِاتِّبَاعِ۔] [نهايۃ المحتاج إلى شرح المنهاج (3/ 183)]
*4-* [(قَوْلُهُ: عَقِبَ فِطْرِهِ) أَيْ عَقِبَ مَا يَحْصُلُ بِهِ الْفِطْرُ ... بَلْ نُقِلَ أَيْضًا أَنَّهُ يَكْفِي دُخُولُ وَقْتِ الْإِفْطَارِ ،لَكِنْ رُبَّمَا يُنَافِيهِ « وَعَلَى رِزْقِك أَفْطَرْت » اهـ. بِرْمَاوِيٌّ (قَوْلُهُ: هُوَ أَوْلَى مِنْ قَوْلِهِ عِنْدَ) ؛ لِأَنَّ الْعِنْدِيَّةَ تَصْدُقُ بِالْقَبْلِيَّةِ فَتَأَمَّلْ] [حاشيۃ الجمل على شرح المنهج (2/ 330)]
*5-* [(وقوله: عقب الفطر) أي عَقِبَ ما يحصُلُ به الفطر، لا قبله، ولا عنده۔] [إعانۃ الطالبين على حل ألفاظ فتح المعين (2/ 279)]
Isi tarah Hambali ki ek kitaab men ye wazaahat he :
[وقولُه عندَه: "اللهم لك صمتُ، وعلى رزقك أفطرتُ، سبحانك وبحمدك، اللهم تقبَّل مني إنك أنت السميعُ العليمُ" ۔ قوله: (عنده)؛ أيْ: بعد استعمال المُفَطّر ، ليحصل تمامُ التطابق بينه وبين قوله: (وعلى رزقك أفطرت) ويؤيده ما في حواشي ابن نصر اللَّه على الفروع۔] [حاشية الخلوتي على منتهى الإرادات (2/ 233)]
*📚Kutub-e-Fataawa :* In kitaabon men iss dua ko iftaari se pehle padhna likha he aur (ذھب الظمأ) ke kalimaat iftaari ke ba'ad. Mulaahiza farmaaen :
*📝1-* Masaail-e-Raf'at Qasmi 4/180, Qamoos-Ul-Fiqah 4/296, Tohfa-tul-Muslimeen 560 Maulana Aashiq Ilaahi.
*📝2-* Daar-Ul-Iftaa, Daar-Ul-Uloom Deoband ka jawaab 68390 : [اللھم لک صمت و علی رزقک افطرت] Iss dua ke baare men ahaadees men iski koi saraahat nahi he ke ye dua iftaar ke ba'ad ki he ya pehle ki; Albatta ma'mool ye he ke ye dua iftaar karne se pehle shuru karte waqt padhi jaati he aur bazaahir yahi sahi he. Dua ke alfaaz agarcha fe'l-e-maazi ke hen, lekin iss tarah ke mauqon par fe'l-e-maazi ka istemaal ma'roof he. Nez iftaar ke ba'ad ki dua dusri he, ya'ani [ذھب الظمأ و ابتلت العروق و ثبت الاجر ان شاء اللہ] Iss dua ke baare men Hazrat Maulana Khaleel Ahmad Sahab Sahaaranpoori Rahimahullah ne saraahat ki he ke ye iftaar ke ba'ad ki dua he. [Bazal-Ul-Majhood 11/160]
*📝3-* Jamia Binori Town ke ek fatwe ka iqtebaas :
Zyaada munaasib yahi ma'aloom hota he ke in duaaon men se pehli dua iftaari se qabl padhi jaaye jabke log iftaari se qabl deegar duaaon men bhi masroof hote hen. Aur dusri dua iftaari ke ba'ad padhi jaaye jaesa ke iske alfaaz bhi ispar dalaalat karte hen.
*✅Khulaasa :* Dono qaul maujood hen, iftaari se pehle padhne ka qaul aur iftaari ke ba'ad ka qaul, aur har ek qaul ke dalaail hen :
*🔸Qabliyat Ke Qaaileen Ke Ba'az Dalaail :*
*1-* (Izaa aftara) (اذا افطر) se muraad [اذا اراد الإفطار] he, jaesa ke iss tarah ki riwaayaat men taaweel ki jaati he. Maazi ki asal dalaalat muraad nahi hoti he.
*2-* Rozedaar ki dua ki qubooliyat ki fazeelat haasil hoti he. Riwaayaten iss silsile men teen tarah ki hen :
▪Rozedaar ki mutlaqan dua qubool hoti he.
▪Rozedaar ki dua iftaar tak qubool hoti he.
*Tambeeh :* Imaam Nawawi ne [Khulaasa-Tul-Kalaam] aur [Al-Azkaar] men ye likha he ke : (حتی یفطر) hi mahfooz aur waarid he iss riwaayat men, ya'ani ba'az riwaayaton men [حین یفطر] jo waarid he, wo sahi nahi he.
▪Rozedaar ki ayn iftaar ke waqt dua qubool hoti he.
Maalikiya ki ba'az kitaabon men he ke : Qubooliyat ki ye ghadi luqma munh ki taraf uthaane aur munh men daalne ke darmiyaan he.
*3-* Ta'amul bhi isi par he aur iftaar ke hangaame men dua bhool jaana bhi bohot mumkin he, isliye aehtiyaat ka taqaaza ye he ke pehle padh li jaaye.
*4-* Kutub-e-masaail-o-fataawa ki taaeed.
*🔸Ba'diyat Ke Qaaileen Ke Ba'az Dalaail :*
*1-* Dua ke alfaaz maazi ke hen, jo kaam ke ho jaane par dalaalat karte hen aur taaweel karna khilaaf-e-asal he.
*2-* Khaane ki jo deegar duaaen manqool hen, wo sab ba'ad men padhi jaati hen, to ye bhi usi qubail se he.
*3-* Tataabiq-e-qaul ma'aa fe'l, ya'ani dua padhne waala jab iftaar ke ba'ad mazkoora dua ko padhega, to wo maazi ke alfaaz se haqeeqat-e-haal ki ta'beer kar raha hoga ke wo iftaar kar chuka he.
*4-* Iftaari men ta'ajeel marghoob-o-masnoon he, to usmen jaldi karna munaasib he. Rahi dua, to wo ba'ad men ho sakti he.
*5-* Shaariheen-e-hadees ke aqwaal se taa'eed jo upar zikr kiye gaye.
*6-* [Izaa aftara] [اذا افطر] (اذا) ke ba'ad maazi ka sega jab laaya jaata he, to usse bakasrat kaam ke waaqe ho jaane ke ba'ad ka ma'ana muraad liya jaata he, aur kaam ke shuru hone se pehle ka ma'ana muraad hona qaleel he, aur ismen taaweel bhi karni padti he.
*✒Meri Raaye Ye He Ke :* In tamaam aqwaal par amal karne ki gunjaaish he, sab ke yahaan dalaail hen, kisi ek qaul par israar karna, usi ko arjah qaraar dena, aur dusre aqwaal radd karna ya khilaaf-e-sunnat qaraar dena munaasib nahi he. Isliye rozedaar ko ikhtiyaar he jis tarah bhi karna chaahe kar sakta he :
*1-* Iftaar shuru karne se pehle mazkoora dua padh le, jaesa ke ta'amul he.
*2-* Yaa iftaar ke dauraan padhe, jaesa ke Shawaafe'-o-Hanaabila ki kitaabon se mustambat he.
*3-* Yaa iftaar ke ba'ad faarigh ho jaane par padh le, jaesa ke ba'az Sahaaba ka iss waqt dua karne ka ma'mool manqool he.
Mazkoora tamaam sooraton ka aehtemaal he; Albatta iss masle men jhagadna aur dusron ki taraf khusoosan ba'ad men padhne ke qaaileen ki taraf kam ilmi ya jahaalat mansoob karna, khud nisbat karne waale ki jahaalat ki daleel he.
Baqiya dono duaaen [ذھب الظمأ] aur [افطر عندکم الصائمون] iftaari ke ba'ad ki hen, bila ikhtelaaf feehi Insha Allah!
*📜Katabahu :* Sheikh Talha Bilaal Manyaar Sahab.
*✍Taalib-e-Dua : Hazrat Mufti Huzaifa Sahab Palanpuri (db)🎓*
FIQHI MASAIL
Official channel for masail
By Mufti Huzaifa Palanpuri db
https://t.me/MasailByMuftiHuzaifaPalanpuri
No comments:
Post a Comment
Please do not enter any spam link in the comment box.