⭕Aaj ka sawal no. 1112⭕
Agar koi qurbani na kare aur uske badale qimat sadaqah kar de to durust hai ? Ya qurbani hi zaruri hai ?
🔵Jawab🔵
Qurbani ke dino me (qurbani wajib ho to) qurbani hi zaruri hai, qimat ka sadqah kaafi nahin, bazon ko janwar lane, katne aur taqsim ka bojh padta hai to in kaamon par bhi bahut ajro sawab diya jata hai agar yeh cheez na karni ho to chhote janwar ki qeemat dekar us ki qurbani karne ka kisi ko bhi wakeel-zimmedar bana sakte hai ya bade janwar me hissah le sakte hai
Lekin qurbani hi karni padegi un paison se kisi ki madad karne se qurbani ka wajib zimme se na utrega aur gunehgar hoga.
Haan agar kisi wajah se un dino me qurbani nahin kar paaya aur din guzar gaye to phir qimat ka sadaqah zaruri hai.
📗Fatawa mahmudiya jadid 17/310 se makhooz)
✏imran ismail memon surat gujrat
*क़ुरबानी के बदले सदक़ह*
⭕आज का सवाल न. १११२⭕
अगर कोई क़ुरबानी न करे उसके बदले क़ीमत सदक़ह कर दे तो दुरुस्त है ? या क़ुरबानी ही ज़रूरी है ?
🔵जवाब🔵
حامدا و مصلیا و مسلما
क़ुरबानी के दिनों में (क़ुरबानी वाजिब हो तो) क़ुरबानी ही ज़रूरी है क़ीमत का सदक़ह काफी नहीं , बाज़ों को जानवर लाने काटने और तक़सीम का बोझ पड़ता है, तो इन कामों पर भी बहुत अजरो सवाब दिया जाता है, अगर ये चीज़ न करनी हो तो छोटे जानवर की क़ीमत देकर उस की क़ुरबानी करने का किसी को भी वकील-ज़िम्मेदार बना सकते है, या बड़े जानवर में हिस्सा ले सकते है, लेकिन क़ुरबानी ही करनी पड़ेगी, उन पैसों से किसी की मदद करने से क़ुरबानी का वाजिब ज़िम्मे से न उतरेगा, और गुनेहगार होगा.
हाँ अगर किसी वजह से उन दिनों में क़ुरबानी नहीं कर पाया और दिन गुज़र गए तो फिर क़ीमत का सदक़ह ज़रूरी है.
फतावा महमूदिया जदीद १७/३१० से माखूज
و الله اعلم بالصواب
✏मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.
*ذوالحجہ میں بال اور ناخن کاٹنا*
⭕ آج کا سوال نمبر ۱۱۱۰ ⭕
ذوالحجہ کے چاند ہونے کے بعد بال اور ناخن کاٹنا کیسا ہے؟
اور اسکی کیا مصلحت اور حکمت ہے؟
🔵 جواب 🔵
حامداومصلیاومسلما
ذوالحجہ کے چاند ہونے کے بعد سے عید الاضحی کے روز اپنے حصے کی قربانی ہونے تک ایسے شخص کو جس پر قربانی واجب ہے بال اور ناخن نہ کاٹنا مستحب ہے
تاکہ قربانی کا جانور اسکے ہر ہر جزو کا بدل ہو اور فدیہ جاۓ اور اللہ تعالی کی رحمت سے اس بندے کے جسم کا کوئی حصہ محروم نہ رہ جاۓ
جن لوگوں کے ذمے قربانی نہیں وہ بھی اگر قربانی کرنے والوں اور حاجیوں کی مشابہت اختیار کرینگے تو وہ بھی اللہ کی طرف سے نازل ہونے والی خصوصی رحمت سے انشاءاللہ محروم نہیں رہینگے
لیکن کوئ اپنے ان دونوں قسموں کے لوگوں میں سے کوئ اگر اپنے بال ناخن کاٹ لیگا تو گنہگار نہیں ہوگا اور نہ قربانی میں کوئ فرق آئیگا لہذا اس عمل پر واجب عمل کی طرح کا معاملہ کرنا اور ایسا نہ کرنے والوں کو ٹوکنا صحیح نہیں ہے
جو عمل جس درجے کا ہو اس کو اسی درجے میں رکھنا ضروری ہے
نوٹ.....
جسکے زیر ناف یا بغل کے بال نہ کاٹے ہوۓ ۶۰ چالیس روز گذر چکے ہوں اس شخص کے لئے ان بالوں کی صفائی کرنا ضروری ہے اس مستحب حکم کی وجہ سے کاٹنے میں تاخیر کریگا تو گنہگار ہوگا
📗 مرقات المفاتیح ۳/۳۰۶
📒 مسائل قربانی
📘 اصلاحی خطبات سے ماخوذ
واللہ اعلم بالصواب
✏عمران اسماعیل میمن حنفی استاذ دار العلوم رام پورا سورت گجرات ھند
*ذوالحجہ کے ۱۰ دنوں کی عبادت کی فضیلت*
⭕ آج کا سوال نمبر ۱۱۱۱ ⭕
ذوالحجہ کے ۱۰ دنوں اور راتوں کی کوئ خاص فضیلت ہے احادیث کی روشنی میں؟
🔵 جواب 🔵
حامداومصلیاومسلما
حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا کوئ دن ایسا نہیں جن میں عبادت کرنا اللہ تعالی کو ان ۱۰ دنوں کی عبادت سے زیادہ پسند ہو ان میں سے ہر دن کا روزہ ایک سال کے روزہ رکھنے کے برابر ہے اور ہر رات کا جاگنا شب قدر میں جاگنے کے برابر ہے
📘 ترمذی
واللہ اعلم بالصواب
No comments:
Post a Comment
Please do not enter any spam link in the comment box.