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Monday, May 27, 2019

Zakat: ZAKAT AUR SADQAH E FITR ME FARQ


ZAKAT AUR SADQAH E FITR ME FARQ

⭕AAJ KA SAWAL NO.1740⭕

Kya yeh baat sahih hai ke jis par zakat wajib nahin us par sadqatul fitr bhi wajib nahin? 

🔵JAWAB🔵

حامد و مصلیا و مسلما

Yeh baat sahih nahin. Ba'az log galati se yeh samajhte hain ke jis per Zakaat Farz nahin us per Sadqah e fitr bhi waajib nahi, halaan ke zakat aur sadqah e fitr ke wujoob me teen (3) farq hain. jis se ma'alum hota hai ke bahot se aise log bhi hain jin par zakat wajib nahin lekin Sadqah fitr wajib hai.

1. Bahut se logo per zakaat wajib nahin hoti magar sadqah e fitr waajib hota hai kyun ke sadqah e fitr ke nisab par saal pura hona zaruri nahin balke eid ki raat ko nisab jitne maal ka malik ho gaya to bhi sadqah e fitr wajib hai.

2. Zakat ke wajib hone ke liye maal ka tijarat-bechne ki niyyat se khareeda huwa hona zaruri hai, zarurat se zaid (ziyadah) aisa maal jo tijarati nahin uspar zakat wajib nahin, Albattah sadqah e fitr wajib hai sadqah e fitr ke wajib hone me zarurat se zaid tamam maal ko shumar karenge agarche woh maal bechne ki niyyat se na khareeda gaya ho.

3. Na-balig par zakat farz nahin lekin sadqah e fitr wajib hai, vaali ko chahiye us ke maal se ada kare agar apne maal me se bhi ada kare to ada ho jayega
Sahibe nisab baap ya wali-zimmedar par apni tamam na balig awlad ka sadqah e fitr wajib hai

📗MASAILE ZAKAT

و الله اعلم بالصواب



ज़कात और सदक़ह ए फ़ित्र में फ़र्क़

⭕आज का सवाल नंबर १७४०⭕

कया ये बात सहीह के जिस पर ज़कात वाजिब नहीं उस पर सदक़तूल फ़ित्र वाजिब नहीं? 

🔵जवाब🔵

حامدا و مصلیا و مسلما

ये बात सहीह नहीं.
बाज़ लोग गलती से ये समझते हे के जिस पर ज़कात फ़र्ज़ नहीं उस पर सदक़तूल  फ़ित्र भी वाजिब नहीं।
हालांकि ज़कात और सदक़तूल  फ़ित्र के वुजुब में तीन फ़र्क़ है. जिस से मालूम होता है के बहोत से ऐसे लोग भी है जिन पर ज़कात वाजिब नहीं लेकिन सदक़तूल फ़ित्र वाजिब हैः

१. बहुत से लोगो पर ज़कात वाजिब नहीं होती, मगर सदक़तूल फ़ित्र वाजिब होता हे, क्यों के सदक़तूल फ़ित्र के निसाब पर साल पूरा होना ज़रूरी नहीं, बल्कि ईद की रात को निसाब जितने माल का मालिक हो गया तो भी सदक़ए फ़ित्र वाजिब है।

२. ज़कात के वाजिब होने के लिए माल का तिजारत-बेचने की निय्यत से खरीदा हुवा  होना ज़रूरी है, ज़रुरत से ज़ाईद ऐसा माल जो तिजारती नहीं उस पर ज़कात वाजिब नहीं, अल्बत्ताह सदक़ह फ़ित्र वाजिब है, सदक़ह फ़ित्र के वाजिब होने में ज़रुरत से ज़ाईद तमाम माल को शुमार करेंगे, अगरचे वह माल बेचने की निय्यत से न खरीदा हो.

३. ना बालिग पर ज़कात फ़र्ज़ नहीं, लेकिन सदक़ए फ़ित्र वाजिब है, वाली को चाहिए उस के माल से अदा करे, अगर अपने माल में से भी अदा करे तो अदा हो जाएगा, साहिबे निसाब बाप या वाली-ज़िम्मेदार पर अपनी तमाम ना बालिग अवलाद का सदक़ह ए फ़ित्र वाजिब है।

📗मसाइले ज़कात

و الله اعلم بالصواب

🌙इस्लामी तारीख़🗓
२१रमजानुल मुबारक१४४०~हिज़री

✍🏻मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन.
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.

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