TELEGRAM CHANNEL

TELEGRAM CHANNEL
TELEGRAM CHANNEL

Youtube Channel Subscribe Plz

Most Popular Videos

Download Books

Quran-Roman||

Quran Roman English||

TafsirIbnKathir||

Quran-Urdu||

Yaseen Sharif Roman English||

Yaseen With Meaning||

Quran-Hindi||

Quran-English||

Sahih Bukhari||

Yaseen Telugu||

QuranRomanEnglish||

Daily Namaz Suras & Duas

Quran Audio

Subah Ke Azkar||

Tuesday, July 10, 2018

DEEN KE AHAM AUR BUNYAADI MASAAI

🎀DEEN KE AHAM AUR BUNYAADI MASAAIL🎀

Part 4⃣8⃣3⃣

🌀((Dauraan-e-Azaan Fakhr-e-Do Aalam Sallallahu Alaihi Wasallam Ka Ism-e-Giraami Aane Par Angootha Aur Angusht-e-Shahaadat Choomne Ki Haqeeqat))

❓Kya farmaate hen ulamaa-e-deen wa muftiyaan-e-kiraam shara' mateen masla-e-zel ke baare men ke : Azaan men anghoote choomna kahaan se saabit he? Ek imaam sahab ne dauraan-e-taqreer ye farmaaya ke Hazrat Bilaal Razi Allahu Anhu ne azaan padhi aur us waqt Huzoor Sallallahu Alaihi Wasallam bhi waheen tashreef farma the, to azaan ki aawaaz sun kar Hazrat Abu Bakar Razi Allahu Anhu ne apne anguthe choome aur farmaaya ke Hazrat Aadam Alaihissalam ne bhi anguthe choome the, aur ye Sura-e-Ae'raaf se saabit he. Lihaaza khidmat-e-aaliya men guzaarish he ke Qura'an-o-Hadees ki roshni men waazeh farmaaen ke anghoote choomna kahaan se saabit he? Aur Hazrat Aadam Alaihissalam ka zikr Sura-e-Ae'raaf men kis rukoo men maujud he? Hazrat Aadam Alaihissalam ne anghoote choome?

❓What do the scholars and jurists of Islam say regarding this matter : From where is kissing of the thumbs during adhan proven? An Imam said during a lecture that once Hadhrat Bilal Razi Allahu Anhu was saying the adhan, and at that time the Prophet Sallallahu Alaihi Wasallam also came, so upon hearing the adhan Hadhrat Abu Bakr Radhi Allahu Anhu kissed his thumbs and said that Adam Alaihissalam had also kissed his thumbs which is proven from Surah A'raf. Therefore, I request you to make a clarification on the issue of kissing thumbs in light of Qura'an and Hadith. Also, Adam Alaihissalam has been mentioned in which rukoo of Surah A'raf? Did he kiss his thumbs?

🅰جواب : ایک بے سند روایت سے استدلال  کر کے بعض لوگوں کا یہ خیال ہے کہ اللہ کے نبی کا نام آئے تو انگشت شہادت و انگوٹھے چومنا چاہیے ،لہذا یہاں اسکی وضاحت پیش کی جاتی ہے، 

سیدنا ابوبکر رضی اللہ عنہ کے متعلق مسند الفردوس از دیلمی میں روایت ہے: [أنّه لمّا سمع قول المؤذّن: أشھد أنّ محمّدا رسول اللہ، قال ھذا، وقبّل باطن الأنملتین السبّابتین، ومسح عینیه، فقال صلّی اللہ علیہ وسلّم: من فعل مثل مافعل خلیلی، فقد حلّت علیہ شفاعتی] 

ترجمہ : جب آپ رضی اللہ عنہ نے مؤذن کو أشھد أنّ محمّدا رسول اللہ کہتے سنا تو یہی الفاظ کہے اور دونوں انگشتِ شہادت کے پورے جانبِ زیریں سے چوم کر آنکھوں سے لگائے۔ اس پر نبیٔ اکرم ﷺ نے فرمایا، جو ایسا کرے، جیسا کہ میرے پیارے  نے کیا ہے، اس کے لیے میری شفاعت حلال ہوجائے۔ [المقاصد الحسنة للسخاوی: ص 384] 

من گھڑت : یہ روایت بے سند ہونے کی وجہ سے مردود وباطل ہے۔

 اس کے "صحیح" ہونے کے دعوی  پر سند پیش کرنا ضروری ہے۔ ساتھ ساتھ راویوں کی توثیق اور اتصالِ سند بھی ضروری ہے۔ 

پھر مزے کی بات یہ ہے کہ حافظ سخاوی رحمہ اللہ نے اس روایت کے متعلق لکھا ہے کہ : لا یصح یہ روایت صحیح نہیں ہے

🅰جواب : اذان میں انگوٹھے چومنا شریعت میں ثابت نہیں اور جو روایت حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ سے متعلق ذکر کی گئی ہے، علماء نے اس کو ضعیف؛ بلکہ موضوع قرار دیا ہے، جس پر کسی طرح کا اعتماد نہیں کیا جاسکتا؛ لہٰذا اذان میں انگوٹھوں کا چومنا اور اس کو کار ثواب جاننا خلافِ سنت اور بدعت ہے، جس سے اجتناب لازم ہے، اور سوال میں جو حضرت آدم علیہ السلام کا واقعہ بیان کیا گیا ہے، یہ بھی بے سند ہے، اس کی کوئی اصلیت قرآن وحدیث میں نہیں ہے، حضرت آدم علیہ السلام کا تذکرہ سورۂ اعراف کے دوسرے رکوع میں فرمایا گیا ہے، جس میں حضرت آدم علیہ السلام کے انگوٹھے چومنے سے متعلق کہیں سے کہیں تک تذکرہ نہیں ہے۔ [فتاویٰ محمودیہ ۵؍۳۵۹،
 فتاویٰ رحیمیہ ۲؍۳۰۳- ۳۰۷، ۱؍۵۸- ۶۳،] [احسن الفتاویٰ ۱؍۳۷۹] 

​علامہ شامیؒ نے اس موضوع پر بحث کرتے ہوئے یہ صراحت کی ہے کہ انگوٹھے چومنے سے متعلق کوئی روایت صحیح اور مرفوع نہیں ہے​۔

[وذکر ذلک الجراحی وأطال ثم قال ولم یصح فی المرفوع من کل ہٰذا شیئٍ۔] [شامی زکریا ۲؍۶۸] 

[عن عائشۃ رضي اللّٰہ تعالیٰ عنہا قالت: قال رسول اللّٰہ صلی اللّٰہ علیہ وسلم: من أحدث في أمرنا ہٰذا ما لیس منہ فہو رد۔] [صحیح البخاري، الصلح / باب إذا اصطلحوا علی صلح جور فالصلح مردود رقم: ۲۶۹۷، صحیح مسلم، الأقضیۃ / باب کراہیۃ قضاء القاضي وہو غضبان رقم: ۱۷۱۸، سنن أبي داؤد، السنۃ / باب في لزوم السنۃ رقم: ۴۶۰۶]

🅰Jawaab : Ek be sanad riwaayat se istedlaal karke ba'az logon ka ye khayaal he ke Allah ke Nabi ka naam aaye to angusht-e-shahaadat aur angoothe ko choomna chaahiye. Lihaaza yahaan iski wazaahat pesh ki jaati he :

Sayyaduna Abu Bakr Razi Allahu Anhu ke mutaalliq Musnad-Ul-Firdaus Az Diyalmi men riwaayat he : Jab Aap Razi Allahu Anhu ne moazzin ko [اشھد ان محمدا رسول اللہ] kehte suna, to yahi alfaaz kahe aur dono angusht-e-shahaadat ke porey jaanib-e-zeereen se choom kar aankhon ke saamne lagaaye. Isi par Nabi-e-Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaaya : Jo aesa kare, jaesa ke mere pyaare ne kiya he, to uske liye meri shafa'at halaal hojaaye.

Man Ghadat : Ye riwaayat be sanad hone ki wajah se mardood-o-baatil he.

Iske saheeh hone ke da'awe par sanad pesh karna zaroori he. Saath saath raawiyon ki tauseeq aur ittesaal-e-sanad bhi zaroori he.

Phir maze ki baat ye he ke Haafiz Sakhaawi Rahimahullah ne iss riwaayat ke mutaalliq likha he ke : Ye riwaayat saheeh nahi he.

🅰Jawaab : Azaan men angoothe choomna shariat men saabit nahi aur jo riwaayat Hazrat Abu Bakar Siddiq Razi Allahu Anhu se mutalliq zikr ki gayi he, ulamaa ne usko zaeef balke mauzoo' (man ghadat) qaraar diya he, jis par kisi tarah ka aetebaar nahi kiya jaa sakta. Lihaaza azaan men anghooton ka choomna aur usko kaar-e-sawaab jaanna khilaaf-e-sunnat aur bid'at he, jis se ijtenaab laazim he. Aur sawaal men jo Hazrat Aadam Alaihissalam ka waaqiya bayaan kiya gaya he, ye bhi be sanad he, iski koi asliyat Qura'an-o-Hadees men nahi he. Hazrat Aadam Alaihissalam ka tazkira Sura-e-Ae'raaf ke dusre rukoo men farmaaya gaya he, jis men Hazrat Aadam Alaihissalam ke anghoote choomne se mutalliq kaheen se kaheen tak tazkira nahi he. [Fataawa Mahmoodiya : 5/359, Fataawa Raheemiya : 2 / 303 - 307, 1/57 - 63] [Ahsan-Ul-Fataawa : 1/379]

Allama Shaami Rahimahullah ne iss mauzu par bahas karte huwe ye saraahat ki he ke anghoote choomne se mutalliq koi riwaayat saheeh aur marfoo' nahi he. 

🅰Answer : By arguing using a narration which lacks evidence, some people believe that if the Messenger of Allah Sallallahu Alaihi Wasallam's name is mentioned, then the index finger and the thumbs should be kissed. Therefore, its clarification is presented hereunder : 

It is stated in Musnad-Ul-Firdaus from Diyalmi regarding Hazrat Abu Bakr Radhi Allahu Anhu that : "When Abu Bakr Siddiq (Radhiallahu Taala Anhu) heard the Muazzin say [اشھد ان محمدا رسول اللہ] he read and kissed the segmented part of the fingers of Shahadah from the inside and placed them on his eyes. Upon this the Beloved Prophet of Allah said, 'Whoever does like my friend has done, for him my intercession (Shafa'ah) will become halal.'"

Fabricated : This narration is false and rejected on the basis of it lacking evidence. 

For suggesting that this narration is "saheeh", presenting its chain of narration is mandatory. Along with this, the narrators' authentication and ittesal-us-sanad (unbroken chain of narration) is also mandatory. 

One more point worth to mention is that Hafidh Sakhawi Rahimahullah had written concerning this narration that: This narration is not authentic.

🅰Answer : To kiss the thumbs during adhan is not proven from the sharia, and the narration which has been mentioned in relation to Hadhrat Abu Bakr Siddiq Radhi Allahu Anhu has been categorized as weak, rather maudhoo' (fabricated) by the Ulama, on which one cannot rely whatsoever. Therefore, to kiss the thumbs and to consider it as a source of reward is against the sunnah and a bid'ah (innovation), refraining from which is compulsory. The incident of Adam Aalaihissalam that has been mentioned in the question is also without any evidence which has neither been found in the Qura'an nor in the hadith. Adam Aalaihissalam has been mentioned in the second rukoo of Surah A'raf, but there's not even a slight mention of him kissing thumbs. 

Allamah Shaami has argued on this topic and made a clarification that any narration regarding the kissing of thumbs is neither saheeh (authentic) nor marfoo'.

✍Taalib-e-Dua : Hazrat Mufti Huzaifa Sahab Palanpuri (db)🎓

FIQHI MASAIL
Official channel for masail
By Mufti Huzaifa Palanpuri db
https://t.me/MasailByMuftiHuzaifaPalanpuri

No comments:

Post a Comment

Please do not enter any spam link in the comment box.