*KHATME TARAVIH PAR TARAWEEH PADHNEWALE HAFIZON KO HADIYA DENE KA HUKM*
⭕AAJ KA SAWAL NO. 1381⭕
Khatme Qur'an par Tarweeh padhnewale hafiz ko khushi se hadiya dena kaisa hai? Hafiz sahab ne taravih parhane se pehle lene ki koi shart nahin lagayi thi.
🔵JAWAB🔵
حامدا و مصلیا و مسلما
Hadiye ke naam se taravih ka intizam karne walon (trustees) ki janib se jo kuchh bhi diya jata hai agarche khushi se aur bila shart ho to bhi jaiz nahin. kyun ke fiqah ka qaidah المعروف کالمشروط al maroof kal mashroot jo cheez riwaj me ho, jis ka dhara aur usool chal raha ho woh bila tay kiye bhi shart ke hukm me ho jati hai lihaza aise hadiye ka lena aur dena nasse qatee (Qur'an se haraam) hai
*و لا تشترو بآیات ثمنا قلیلا*
"Haqeer qeematon ke badle meri aayat ko mat bech dalo"
📗Surah e baqarah aayat 41
Albattah imam ko imamat ki ujrat ke saath taravih parhane ka izafa dena jaiz hai
Ba'az cheez asalan na-jaiz hoti hai lekin zimnan ya'ani kisi jaiz cheez ke taabea hokar woh bhi jaiz ho jati hai.
📗 FATAWA MAHMOODIYAH 17/75 ka khulasa
📘FATAWA RASHEDIYAH QADEEM 392 JADEED 143
📙AZEEZUL FATAWA 663
📕KIFAYATUL MUFTI 3/363
📚KITABUN NAWAZIL SAFA 422 SE 577 TAK 155 SAFE ME KAI FATAWA AUR BAHAS HAI AUR JAWAZ KE HAR HILE AUR HAR FATWE JO AAJ KAL CHAL RAHE HAIN USKA JAWAB DIYA HAI AUR AKABEER KE 11 MUSTANAD FATWON KE HAWALE SE NA-JAIZ HONA HI SAABIT KIYA HAI JISKO JAWAZ KI GALAT FEHMI HUYI HAI WOH USE ZARUR DEKHE JISKO CHAHIYE PERSONAL CHAT PAR TALAB KARE USKI IMAGES BHEJI JAYEGI
اِ نْ شَآ ءَ اللّهُ
🎤Hazrat mufti saeed palanpuri D.B.shaikhul Hadis Darul Uloom Dewband farmate hai ke Taravih ko ta'alim aur imamat par qayas kar ke uski ujrat ko jaiz qarar dena sahih nahin kyun ta'alim aur imamat ka badal nahin bagair ujrat ke in kaamon ko karne wale nahin milenge aur Taravih me pura Qur'an sunane wale bagair Ujrat-hadiye ko koi hafiz taiyyar na ho to taravih alam tara se padhi ja sakti hai pura Qur'an hi sunana zaruri nahin,
Agar taravih padhane waale hafiz ko hadyaa muntazimeen (trustee) hazrat ya commeeti de yaa chanda karke de to jaiz nahin,
Haan agar muqtadi hazraat apni taraf se infiraadi taur par de to jaiz balke behtar hai, dena chahiye hamari zemmedari hai
Ahqar kehta ke unka ehsan hai unhone hame Qur'an jaisi azeem neamat padhkar sunai lihaza har muqtadi ko apni haisiyat ke muwafiq apni saˋadat samjhkar naqad rupiye cover me pack kar ke dena chahiye
is tarah hafiz ka ikraam aur us ki housla afzai karni chahiye
و اللہ اعلم
*खत्मे क़ुरआन पर तरावीह पढाने वालों को हदिया देना*
⭕आज का सवाल नंबर १३८१⭕
खत्मे कुरान पर तरावीह पढ़नेवाले हाफिज को ख़ुशी से हदिया देना कैसा है ? हाफिज साहब ने तरावीह पढ़ाने से पहले लेने की कोई शर्त नहीं लगायी थी.
🔵जवाब🔵
حامدا و مصلیا و مسلما
हदिया के नाम से तरावीह का इंतिज़ाम करने वालों (ट्रस्टीज) की जानिब से जो कुछ भी दिया जाता है अगरचे ख़ुशी से और बिला शर्त हो तो भी जाइज़ नहीं.
क्यों के फ़िक़ह का काईदह المعروف کالمشروط अल मारूफ कल मशरूत
जो चीज़ रिवाज में हो जिस का धरा और उसूल चल रहा हो वह बिला तय किये भी शर्त के हुक्म में हो जाती है,
लिहाज़ा ऐसे हाड़िये का लेना और देना नस्से कटई (कुरान से हराम) है।
*و لا تشترو بآیات ثمنا قلیلا*
*हक़ीर कीमतों के बदले मेरी आयत को मत बेच डालो*
📗सुरह बक़रह आयत ४१
अल्बत्ताह इमाम को इमामत की उजरत के साथ तरावीह पढ़ाने का इज़ाफ़ा देना जाइज़ है, बा'ज चीज़ असलान न-जाइज़ होती है, लेकिन ज़िमनन यानि किसी जाइज़ चीज़ के ताबेअ होकर वह भी जाइज़ हो जाती है.
📗 फतवा महमूदियाः १७/७५ का खुलासा
📘फतवा रशीदीयाः क़दीम ३९२ जदीद १४३
📙अज़ीज़ुल फतवा ६६३
📕किफ़ायतुल मुफ़्ती ३/३६३
📚किताबं नवाज़िल सफा ४२२ से ५७७ तक
१५५ सफे में कई फतवा और बहस है, और जवाज़ के हर हिले और हर फतवे जो आज कल चल रहे हैं उसका जवाब दिया है, और अकाबीर के ११ मुस्तनद फतवों के हवाले से न-जाइज़ होना ही साबित किया है, जिसको जवाज़ की गलत फेहमी हुयी है वह उसे ज़रूर देखे, जिसको चाहिए पर्सनल चाट पर तलब करे उसकी इमेजेज भेजी जाएगी
🎤हज़रात मुफ़्ती सईद पालनपुरी दा. ब्. शैखुल हदीस दारुल उलूम देवबंद फरमाते है के : तरावीह को ता'अलीम और इमामत पर क़यास कर के उसकी उजरत को जाइज़ क़रार देना सहीह नहीं, क्यों के ता'अलीम और इमामत का बदल नहीं, बगैर उजरत के इन कामों को करने वाले नहीं मिलेंगे, और तरावीह में पूरा कुरान सुनाने वाले बगैर उजरत-हदिये को कोई हाफिज तैयार न हो तो तरावीह अलमतरा से पढ़ी जा सकती है, पूरा कुरान ही सुनना ज़रूरी नहीं, अगर तरावीह का हदिया मुन्तज़िमीं (ट्रस्टी) या कमिटी के हज़रात दे तो जाइज़ नहीं, हाँ अगर मुक़्तदी हज़रात अपनी तरफ से इंनफिरादि तौर पर दे तो जाइज़ बल्कि बेहतर है हमारी ज़िम्मेदारी है
अहकर कहता के उनका एहसान है उन्होंने हमें कुरान जैसी अज़ीम नेअमत पढ़कर सुनाई, लिहाज़ा हर मुक़्तदी को अपनी हैसियत के मुवाफ़िक़ अपनी साˋआदत समझकर नक़द रुपये कवर में पैक कर के देना चहिये, इस तरह हाफिज का इकराम और उस की हौसला अफ़ज़ाई करनी चाहिए.
اِ نْ شَآ ءَ اللّهُ
و الله اعلم بالصواب
✍🏻मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.
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